Jag är tillbaka på kontoret den 3 augusti. Önskar du boka tid är du välkommen att mejla mig på annelie@burmanjuridik.se. Beskriv kortfattat vad du behöver hjälp med och föreslå gärna några tider som passar dig för möte. Ange också ditt telefonnummer så att jag enkelt kan nå dig när jag är på plats igen. Första veckan i augusti är fullbokad men därefter finns det tider kvar. Jag återkopplar och bekräftar om jag kan ta ärendet och vilken tid som passar. Jag kommer att läsa min e-post under juli, men inte varje dag.
Med önskan om en fin sommar!
Annelie Burman